Berenecedm 2 yaşında kızım var sütten kestim pişmanım o kadar seviyodum ki emzirmeyi bilmiyorum ya kendimi böle kötü hissediyorum
Deletedmom_110 Berenecedm 22 ay emzirdim kızımı hiç pişman olmadım oğlumu da 18. Ayda kesmeyi düşünüyorum bana eziyet geliyor neden böyleyim bilmem
Berenecedm Elisa34 a öle de nblm o ladar çokk alışmışım ki emzirmeye boşlukdaymışım sanki ona kötülük etmişim uyurken emzirerek uyutuyordum zorlanıyorum bide tekrar düzen oturrtmaya çalışıyorum
Berenecedm bireylulannesi benimki tam 23 ay 2 günlük azaltarak bırakıyım dedim bir anda bıraktı büyüklerin zoruyla ve şimdi tüm düzenim alt üst uyurken emziriyordum şimdi zor uyuyo napcam bilmiyorum
Elisa34 Berenecedm evet zor olacak elbet tekrar bi düzen oturtmak üzülmeyin her anın ayrı bi tadı var
bireylulannesi Berenecedm biz de uyuyamıyoruz,bir de hiç bir şey yemiyor kızım düzenimiz nasıl oturacak bilmiyorum 🥹
Berenecedm Deletedmom_110 ya bilmiyorum ki ben çok duygusal yaklaşıyorum galiba aslında doğrusu bıraktırmaktı işte yemek hiç yemiyordu bir iki kaşık çorba içiyordu bu kadar o yüzden doktorda bıraksın diyince bıraktırdım
Berenecedm bireylulannesi benim 2. Gün tam bırakalı şimdi meme yok diye bana hep çorba diyor ki inan biz bir gün 3 kaşık 4 kaşık anca yerdi şimdi istiyor