Kizlar benim 56 gunluk bi bebeğim var.asiri gaz problemi var her şeyi denedim ama ıkınmaktan maf oluyor cocuk.doktor vicol damla verdi bugün ilk defa kullandım. Kullananlar var mı.
Bir de her meme emerken kalasını yapıyor
Kalasının rengi bazen yesil bazen sarı ama mutlaka her emzirmede kaka yapıyor bu normal mi ?