Burcukumsal benimki de anne sütü ile besleniyor herkes günde 5.6 kez kaka yapması gerek diyordu ama oğlum günde 1 yada 2 kez yapardı ilk haftalarda hatta 1.2 hün yapmadığı oluyordu ama kilo alımı çok iyi 3500 doğdu 45 günlük iken 5 kilo olmuştu. Sizin çocuğunuz eğer rahatsız olmuyorsa gaz sancısı olmuyorsa sütünüz yetiyor ise kilo alımı normalse sütünüz yarıyordur sıkıntı yapmayın. Karnına,sırtına poposunun üst kısmına, ayaklarına bebe yağı ile masaj yapın çok faydası oluyor.