Kızlar ben molfix deneme paketlerinden yapılmış büyük aylık paketlerden alıyordum çok memnundum aldığım yerde kalmadığı için normal molfix aldım ve o büyük hayal kırıklığı 🤦🏻♀️ Deneme paketlerine konan molfix o kadar kaliteli ki normal paketteki resmen kağıt 🤦🏻♀️ Başlıkta yazan bu 3 bezden kullananlar memnun musunuz uygun fiyata nerden tedarik ediyorsunuz ? Emici özellikleri nasıl?