Bebeğim 4 ay 11 günlük. Biri sağ biri sol bacaktan iki aşı yapıldı. Gece hafif ateşlendi ama huzursuzluğu yoktu. Bizim doktorumuz oturtmak için henüz erken olduğunu söyledi.
Kendi kendine konuşup tatlı çığlıklar atıyor. Oyuncaklarını daha sağlam tutuyor. Herşeyi ağzına götürüyor. Dönmeye ve biraz kendini kaldırmaya başladı 😊