Bugün 10. Günümüz ama anormal olarak yeşil bir görüntü var iltihap rengi gibi doktora attım fotoğraf normal dedi ama ben şüphelendim açıkçası , bildiğiniz enfeksiyon görüntüsü var pipide. Yani ben öyle düşündüm sünnet sonrası bu yeşil görüntü normal mi nasıldı sizin süreciniz ? ( akşam 5te doktora gideceğiz ama pimpirikli olduğum için sormak istedim )