Birfincankahvee Merhaba 50 günlük bebeğim krizlerde ne yaptıysak gazı hafifletemşyoruz. Dün hastaneye gittik ağar topar . Doktor ultrason istedi karnına baktılar aşırı gazı varmış . Doktor sap simplex ve Biogaia verdi. Aldık ama yorumları okudum bazı yerlerde bunları verdik daha beter oldu yazanlar var . Şaşırdım kaldım damlayı vermeyi kestim dünden beridir . Kullananlar lütfen yazsın gevrcekten çaresiz durumldayım
Meleklerinannesiii Birfincankahvee işe yarıyor ben kullanıyorum , biogai gazı hareketlendirdiği için daha kötü oldu yazmışlardır
Mamaaaaa Birfincankahvee sab Simplex bizi çok rahatlattı 4 ay 11 günlük hala kullanıyorum bu şişe bitsin bırakmayı düşünüyorum todplam 4 şişe falan kullandık
EzgiCndn Birfincankahvee ikisi de çok iyi damlalar tabi her çocukta etkisi farklı olabilir bol bol çocuğa egzersiz yaptırın karın masajları yapın ben bir de ara ara sıcak havlu koydum karnına çok fazla sıcak değil tabi 😁 bir de kiraz çekirdeğini ısıtıp koydum karnına e bebekte satılıyor o da iyi geliyor
simiyyy Yoo biogai ve sapsimplex çok iyi bir ikilidir belki her bebekte farklı etkiler sağlıyor olabilir ama benim kızımda bu ikili ile rahatlıyordu
Birfincankahvee Meleklerinannesiii yok yazın okuyun isterseniz şikayet vad sayfasına neler neler yazmışlar siz olsanız vermezsiniz
Meleklerinannesiii Birfincankahvee bilemiyorum ama ben alıştırmak istemediğim için 1. Şişeden sonra bıraktım
Birfincankahvee Mamaaaaa yaaa neden böyle şeyler yazmışlar anlayamadım . 4 aylık bebek nasıl acaba biraz toparlanıyor mu 🥹 sanki bu süreç hiç geçmeyecek gibi çok ağlıyor
Mamaaaaa Birfincankahvee Toparlanıyor önceden günde 4 kere 10 damla veriyordum şimdi 3 kere 5 damla bırakmaya korksam da bırakıcam mecbur 🥲 çok zor gerçekten ama geçiyor
Asyatok 2 ay 16 günlük sab simplex kurtarıcımız oldu. Gazı olunca ne emer ne uyur olan size olun ve bol karın masajı
irmarose Birfincankahvee kızm beş günlüktü biogaia başladığımda aşırı gazlı bi bebekti. Çıkarandan Allah razı olsun diyorum. Sab bizde işe yaramamıştı
elifff23 Birfincankahvee Biogaia probiyotik zaten sab gaz damlası ikisini birlikte aylarca kullandım mükemmel damlalar,sab damlanın fazlası karnını ağrıtıyo sadece dozu önemli
Birfincankahvee Meleklerinannesiii benimde gazı azaltsa zamanla bırakıcm doktor en fazla 1,-1,5 aya düzelir ded
BBurcuuu Birfincankahvee sap simplex kullanıyoruz biz gayet te memnunuz Günde 2 kez 12 saatte bir veriyoruz 15 damla Ama bende yediğime dikkat ediyorum komposto yiyorum ve gaz yapmayan ne varsa
BZM Her ilaç her insana fayda etmediği gibi her damlada her bebeğe fayda etmez. Ben kullandım sav damla iyi geldi, biogaia fayda etmedi 🤷🏻♀️doktordan iyi bilemezler siz onları dinlemeyin, tecrübe ederek anlarsınız fayda ediyor mu etmiyor mu diye