Hadianne Oğlum 9 aylık ve kabızlık çekiyoruz ne yaptıysam fayda etmedi çocuk doktoru biogaia kullanabilirsin dedi bugün aldım verdim 5 damla, daha önce kabızlık için bu damlayı kullanıp fayda gören oldu mu
midekoruyucu Hadianne bağırsak düzenleyici olduğu için etki etmesi lazım mantıken 🤔 etkili olur inşallah 🤲🏼
Cs1879 Hadianne bizim doktorumuz kabızlık durumunda sabah akşam birer çay kaşığı zeytinyağı verin demişti ama ılık bir şekilde verin
Mxmxy Eşim bunu gaz damlası olarak eczaneden almıştı kullandım işe yariyodu kabızlık için mi onu bilemem o yüzden
Hadianne Mxmxy gaz damlasi olarak değil de bağırsak düzenleyici olarak geçiyor o yüzden alıp denemek istedim
Hadianne Cs1879 zeytinyagi resmen hayatımızın bir parçası bizim iciriyirum yemeklerine koyuyorum en geçen gün kakasını yapamayınca poposundan sıktım öylecs yaptı 🤷
Elisa2103 Hadianne bebeğiniz nekadarlık kuzum 48 günlük cumartesi gecesinden bu yana kabız devamlı gün yaparsa ⅔ gün yok mama +emiyor
Cs1879 Hadianne bende kullanıyorum hem kendi yemeklerimde hemde ona vereceklerimde ama inanın kaşıkla içirmeyene kadar yeterince etki etmiyor arada yapmak durumunda kalıyorum ışık bir şekilde veriyorum ardından emziriyorum
Hadianne Elisa2103 biz 9 aylığız canım ek gıda alıyor aynı zamanda emiyor, sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması normal canım senin için doktorlar kabız saymiyor