midekoruyucu Kbckr52 ben yüksek kupon çıkıp da birinin vereceğini sanmıyorum. Cidden veren var mı yükseğini
sezer2022 midekoruyucu ben hep unutuyorum çarkı burda soran olunca ,, onların şansına girip çeviriyorum 🙈
midekoruyucu Kbckr52 Eymenikonunannesi14 Ay ne biliyim kızlar kaldı mı böyle iyi niyetliler 😅 ben geçen birine verdim 300e 120 çıkmıştı. Neyse o yani bi de sırf istiyo diye bi çevireyim dedim.. sonra günlük herkese verilen 330a 130 vardı o gün onu herkese veriyo istemiyorum dedi tersledi beni.. ben de daha kimseye yazmadım. Yazanda kabahat