Kızlar bebeğim kolik ve gazlı bir bebek normalde. Şu iki gündür gazı bayağı hafifledi maşallah. Normalde sancıdan ağrıdan uyumak istemeyen çocuğum iki gündür uyku için ağlıyor. Uyutuyorum (ayağımda ya da kucağımda sallayarak) tam yerine koyacak uyanıyor tekrar sallıyorum tekrar aynı şey. Koyduğumda uyanmasa da bu sefer 25.dk da uyanıyor. İki gündür dakika tutuyorum tam 25. Dk oluyor. 26 olmuyor, 23 24 oluyor ama 25i geçmiyor. İnternetten baktığımda asıl rem uykusuna geçeceği dakikalarmış ve rem uykusuna geçemediği için uyanıyormuş. Ama çözüme dair bir bilgi bulamadım. Bilenler var mı? Neden böyle oluyor ne yapabilirim? Yani uzun uyku uyumadı için ne yapılması gerekiyor