Oncelikle gecmisolsun emin olun geciyor ufak tefek hareketlerinize dikkat ederseniz kolaylikla atlatirsiniz bence. ilac almayin zaten demissiniz siz de sersemlestiriyor ilac diye. Ben de yasadim. gecti cok sukur ama dikkat ediyorum.yastik secimi de cok onemli! hizli hareket etmeyin ve vertigo olacaginizi hissettiginiz an uzanin tavana bakin arada bir nefes alip vererek , tavanin bir kosesinden diger kosesine kadar milim milim gozlerinizi hareket ettirin kafaniz sabit dursun.bende çok işe yaradı. guvenlik gorevlisiyim demissiniz.belkide gozlerinizi veya kendinizi cok yoruyorsunuz. Tabiki stres maalesef tetikleyebiliyor. Bir de manevrayı sadece doktor yapmalı.