Sare_nuhaninannesi_05 Kızlar daha önce bu konu ile ilgili post açmıştım fakat cevap gelmemişti güvenilir bebeklerinize aldığınız kehribar kolye sayfası varmı acaba?
Alparslan616161 Sare_nuhaninannesi_05 vala cnm bi tane özel kliniği olan doktor var başakşehirdemi ne mükemmel doktor alifuat serpen instragam ı var hani kehribar kolye hiç tavsiye etmiyor büyük sıkıntı sonuçlar doğuruyor demişti profiline gir bi bak istersen
Semaaa39 Sare_nuhaninannesi_05 zen e bakabilirsiniz. Diğer türlü öyle sayfa bulmak zor. Ben bileklik olarak tercih ettim
Nazlibebegim Sare_nuhaninannesi_05 evet gördüm gerçekten çoğu annede memnun özellikle dış çıkarma dönemlerinde şuan benim bebeğim 5 buçuk aylık bı aylıktan beri takıyorum ve taşların renkleri değişmeye içten lekenmeye başladı jehribah ağrıyı stresi aldıkça rengi değişir ve taşlar çatlarmis
Sare_nuhaninannesi_05 Alparslan616161 halla halla neden peki tabikide girerim hesabına ama ne gibi sorun yaratsın ki şuana kadar çok tanıdığım kullandı ama tabikide benim gördüğüm kadarıyla hiç bir sıkıntı görmedim 🥰
Sare_nuhaninannesi_05 Nazlibebegim Evet bunu biliyorum nazar ol varsa ya da herhangi bir durumu varsa dediğiniz gibi diş durumu olsun taşın rengi koyulaşır çatlamış Ben kendim için bekarlığımda bileklik olarak kullanıyordum benim taşımın rengi açık sarıydı bayağı kup koyu bir sarı olmuştu teşekkür ederim