hanımlar geçen kızımın kakasında kurt gördüm hemen sağlık ocağına götürdüm çocuk doktoruna götürmemi söyledi çok küçük biz bir şey yapamayız dedi hastaneye götürdüm tahlil yaptırdık sonuçları bekliyoruz kızım 8 aylık bu arada başına gelen varmı naptınz yada napmalıyım çok korktum o kadar kötü bir şey değil umarım 😔