Arslann Bugün 21 aylık oğlumu doktora götürdük cocuk cerrahisine bağırsak büyümesi cıktı kabız olduğu için gitmiştik bizim gibi böyle bi durumla karşılaşan varmı iyileşmezse ameliyat diyor cok moralim bozuk