ruveydatas Dün doktor verdi ama başka bir arkadaşıma doktor bunu biz yapamayız yan etkileri var tavsiye etmiyoruz falan demiş kararsız kaldım kendi doktorum iyidir bu arada aslında ama analık işte insanın içine kurt düşünce böyle oluyor
Deletedmom_68 ruveydatas Bir şey olmuyor vitaminler yapılıyor emzirirken. Ben de yaptırdım dodex 5 tane
Ysgl26 Sadece bir vitsmin iğnesi ne gibi bi yan etkisi olabilir? Ama acayip yakıyo ve bi .yarım saat topallayaral yürürsünüz tek yan etkisi bu
ruveydatas Funda_yakut arkadaşlar toplu cevap olması adına bana yapılamayacak bebeğime 9 aylık arkadaş bebeğini götürmüş sağlık ocağında yapmamışlar bebeğine onun biz yapamayız diye
ruveydatas ruveydatas bu arada bebeklere çoğu Sağlık ocağı yapmıyor kendi sağlık ocağıma da sordum onlarda böyle dedi