Arkadaşlar merhaba bebeğim 42 günlük ilk günlerde sariliktan dolayı hastaneye sık kontrole gittik ve en az dört doktor ayrı ayrı muayene etti. Doktorun birisi bingildagi biraz geniş ultrason çekilsin dedi. Sonra biz bunu başka bir doktora sorduk evet biraz geniş ama baş çevresi büyüklüğü normal d vitamini verin eksikliginden de olabilir ama yine de çektirin dedi. Biz demesek diğer üç doktor bu genislikten bahsetmedi. Hepsi de kontrol etti. Ne olabilir bıngıldak geniş olunca yada bebeğine böyle birşey söylenen oldu mu