Merhaba kızlar 4 ay önce doğum yaptım ve daha adet görmedim kaç gündür baş ağrısı mide bulantısı biraz goguslerimdede hassasiyet var.Dun evde test yaptım ilk negatif çıktı biraz geçti yine baktım hala negatifti akşam baktım böyle soluk bir cizgi çıkmıştı bende dayanamadım acile gittim kan tahlili verdim ordaki doktor gebelik yok dedi . Kan tahlilinde çıkardı olsa dimi . Psikolojim bozuldu baş ağrısı mide bulantısı ve göğüs uclarimda yanma var sanki sizce neyden olabilir ?