benkosarim Ben devlette Bir çocuk doktoruna gittim 2 kere , kaka testi yaptı her şeyi negatifti alerji testi yaptır falan demedi ama ben alerjik belirtiler görüyorum kabızlık ishal ciltte döküntü hırıltı vesaire başladı sanırım süt ve süt ürünlerinin alerjisi var