40 günlük kızım gece uyandırmasam uyanmıcak gece beslemesi için, en aon 5 saate kadar bekledim 5 saati buldu. Uyandırsam da emmiyor zar zor azcık agzını ne yapsam açmıyor. Kilo alımı iyi napsam bilemedim 3 saati geçirme diyorlar, sizce ne yapmalıyım?