Yaşadığım şeylerin ağır olduğunu içime atmaktan dolayı bu şekilde bir patlama yaşadığımı bılıyorum bebegımı doğurup evde bakıp sonra bi illet Hastalık yüzünden kaybetmek kaybetme korkum çok var bebegımde de vardı onu kaybettim sondu esıme aıleme karşı yaşıyorum bu durumu delırmek uzereyım psıkolog tedavısı görüyorum tabıkı ama bu çözüm olmuyor suan için kötü kötü rüyalar rüyalarda bağırmalar sureklı sevdıklerımı kaybetmeler vs iyice derınden etkılendım bebeğimın acısını bastırıyorum ama bu sefer esımı kaybetmekten korkuyorum bebegımı düşünsem oma kahroluyorum esımı düşünsem kaybetme korkusu ısledı her an gıdecek gıbı delırdım sankı kendi kendime gun veriyorum bebegımde rüya gördüm su kadar gun sonra öldü esımde rüya gördüm gun sayıyorum bu güne kadar ölmezse içim rahatlayacak vallahı delırdım resmen lütfen bana bı yol gosterın bı dua edın buna çok ıhtıyacım var