Egiskom hahahahha biz 2 aylıkken diş kaşımaya başladık yemin ederim 2 önlük üst üste takardım 1 saat sürmezdi hep erken çıkarır diye bekledik 7,5 aylıkken çıkardı salya falan kalmadı çok şükür diş sancısı geçince başka bi bebek oldu sanki ferahladık 😂