Vallaha dokror bana bırak uyusun artık çocuğun 7 saat falan uyuyabilir demişti, eşimde çocuk aç kalır bilmem ne diye beni zorladı durdu çocuğu uayndırıp emzirdin ettim şimdi 5 aylık ne düzen kaldı ne bir şey şimdi de uyusun diye ben uğraşıyorum bırak bacım 6-7 saat uyusun 7 saati geçmediği sürece sıkıntı olmaz hele uykusunda emebilen bir bebekse uyku arası besle geç vallaha