Kizlar nasıl gidiyor ya benim sürekli kucak istiyor mızmız sürekli habire emmek istiyor ama emekliyor yavaştan tutunup kalkıyor sıralıyor bay gel gel yapıyor çak yapıyor 5 6 saniye ayakta durup iki adım atıp düşüyor ancak yaka iğnesi gibi geziyoruz sizde durumlar nasil bu yapışıklık ne zmn biterrrr