aayysee1 Arkadaşlar bebeğim 8 aylık olmak üzere kaç gündür hırıltı ve bunun yanında balgamlı öksürük devam ediyor önerileriniz neler ya ne yapsam geçer geceleri daha çok oluyor bu arada
Melisuzunoglu aayysee1 gecti mi acaba bebegin 7 aylik 2 gundur hafif hirilti aksamdan beri de balgamki oksuruk var
aayysee1 Melisuzunoglu doktora görürdük bronşit olmuş maalesef nebülazatör ile ilaç takviyesi yaptık çok şükür geçti ama sabahları hırıltısı devam ediyor özellikle üşüdüğünde oluyo
Ar_Es Benim bebeğimde de çok sık oluyor önce nebulüzatör ile serumfizyolojik hava verip ardından burun temizliği yapıyorum iyi geliyor