Arimayaa Benim kuyumcum 9 senelik yani bayadir onunla alışveriş yapıyoruz dedi ki malesef atada çok fazla sahtecilik oluyor ve diğerleri daha fazla yükseliyor yani risk biraz sahte çıkarsa gitti para benim altına alerjim var her zmn tam altın alıyorum yada çeyrek hiç zarar etmedim açıkçası yani şuan 3 çeyreği 700 aldığım da var yani maksat birikimse benimki gibi çeyrek ve tam tavsiye ederim herkese ki secimden sonra artış olacak