Oğlumda karnım büyümese hamile demezdim kendime defalarca doktoru boyladim hareket etmiyor diye.1 kez istifra ettim 3 4 kezde ogurdum ne ağrı ne sizi bir tek 17.haftadan sonra belim ağrıdi o da beni rahatsız edecek kadar değil. 8 sene sonra kızıma hamile kaldım mide bulantısı yerden yere vurdu.duvarlara tutunup yürüdüm aylarca gözümü açamadım bulantidan riskli bir gebelik yaşıyordum her gün günde 3 kez avuclarca ilaç içmem gerekti suyu ağzıma koyduğumda ağzımı kapatiyordum elimle sıkıca onuda kusmayayim diye ama ne fayda suyla beraber ilaçlarda çıkıyordu kimi zaman.erkenden kasilmalarim başladı daha 20 haftalıktim şiddetli kasik ve karın ağrılarım vardı 36 haftada doğmaya karar verdi zar zor tuttuk 37de tekrar bir yokladı doktorum artık salalim doğumu durdurmayalim dedi öylelikle doğdu.sukur doğumları zor olmadı ama kızımın gebeliği çok fenaydi