Akarsu Esenler medipol hastanesinde doğum yapan anneler tecrübelerinizi alabilirmiyim ikinci doğumumu orda yapıcam kısmetse, memnun kaldığınız doktor varmı🌹
Akarsu Nkocak aa öylemi henuz doktor belirlemedim sümeyye betül hanımı önerdiler, siz hangisine gittini acaba
Nkocak Akarsu benim doktorum gitti ama bahsettiğiniz hekim yeni geldi doktorum gitmeden ona da gözükebilirsin iyi demişti arkadaş burcu aydın boyamadan bahsetmiş iyi bir hekim ve ücreti daha fazladır diğerlerine göre tüp bebekte yaptığı için oda
Akarsu Nkocak muhtemelen daha fazladır evet Sümeyye betül hanımda sezaryen doğum 6900 dediler baya iyi geldi fiyatı 12bine kadar çıkıyormuş sanırım doktoruna göre, siz kimi önerirsiniz orda çalışmışsınız ya sebepten soruyorum 🌹
Nkocak Akarsu zorunlu sezeryan 6900 eğer ki isteğe bağlı yapacaksanız 12 bin doktor önerisinde şöyle burcu aydın boyama iyi bir doktor eski doktorlardan tatlı bir hekim ama benim dr gitmeden sümeyye hanımı söylemişti eğer ki doğumuma kalamasaydı sümeyye hanıma gidicektim
Akarsu Nkocak çok teşekkür ederim bende sümeyye hanıma gidicem inşallah 2. Doğum olduğu ve aradan 2bucuk sene geçtiği için sanırım muhasebe zorunlu sezaryen dedi
Nkocak Akarsu tam bilmiyorum o kısmı ama sezeryanın üstünden 3-4 sene geçmesi gerekiyormuş umarım güzel bir doğum geçer hastanenin odasından da hizmetinden de ben memnun kalmıştım iki gece kaldım
Akarsu Nkocak bir sorum daha olucaktı size kuveyt türk karta sanırım muayenede indirim varmış anlaşmalılarmış nst ye girerken veya doğumda da etkiliyormu kartla ödemek
Nkocak Akarsu nstde yardımcı olurlar siz yinede yatış yaparken hastaneye anlaşmanız olduğunu söyleyin kontrol etsinler eğerki anlaşmada doğumu kapsıyorsa yararlanırsınız