redizepol1 Kızlar benim şehir dışına çıkmam lazim ama 1 hafta sonra kızım 3.aylık olucak rotavirus aşısı yaptırmam lazım. Gittiğim yerde sağlık ocağı yapar mi şehir dışından gelenlere yapıyorlarmi? İlla kendi sağlık ocağımiz mi yapacak
hunilimomy redizepol1 misafir olarak rica ederseniz yaparlar zaten aşıyı siz disardan aldığınız için sorun etmezler diye düşünüyorum ama yapmazlarsa kendiniz de yapabilirsiniz bebeğin aç olması ve damla damla agzina damlatmaniz gerek verdikten sonra hemen kaldırmayın kusmaması için
simsimum redizepol1 özel aşıları bazi sağlık ocaklari yapmiyolar sormanız lazım kendiniz yapmayın kusma gibi bir olayla karsilasirsaniz asi boşuna gider
hunilimomy redizepol1 yavas yavas damlatin yeterli ağzına eger emzik tutuyorsa bittikten sonra emzik verin ağzına hemen 🌺
Meczupanne redizepol1 sağlık bakanlığının sistemine eklemeleri gerekiyor sanırım siz yine de bir sağlık ocağına götürün bende ilk rota aşısını il dışında yaptırdım sisteme tarih girdiler, aşı kartına yazdılar