Happymomsss bence olur , sıra beklemesini öğreniyor, yani ben çıkarınca konuşuyor cocuklarla , ismini soruyor , bazen salıyor, hadi sen kay sonra ben kayicam vs , tek korktuğum şu aralar salgın var , şuan hastalar 🥲 5 gün bugün biraz düzeldi gibiler.