ne zaman kullandınız yürüteç ne zaman kullanılır
agahin_annesi_elf biz 7,5 aylıkken kullanmaya başladık
bana daha çok var o zaman
3 ayligiz daha
6 aylıkken başladık şuan sadece oturuyor arada bi ittirerek gitmeye çalışıyo ☺