Kızım 13,5 aylık oldu, memeye çok düşkün bir bebek, ek gıdayı bazen yer bazen yemez, çok iştahlı bir çocuk değil ama iştahsız da denemez. Bu aralar çok sık emmek istiyor gece uyanmaları arttı, gündüz haftada 4 gün çalışıyorum, ben yokken meme pek aramıyormuş ama benim yanında olduğum günlerde 1 saatte bir meme emmek istiyor, son zamanlarda yeni bir huy çıkardı, emerken boşta olan meme ucunu baş ve işaret parmağıyla tutuyor, bu tutmada sıkıntı yok ama emdiği memeden sıkıldığında diğer memeyi emmek istiyor ve tuttuğu ucunu kendine doğru sertçe çekiyor, bu da canımı çok yakıyor, yaklaşık 30 sn de bir meme değiştirmek istiyor çoğu zaman. Burda da denk gelmiştim bebeklerin emerken meme değiştirme isteğine, bu olağan bir şey olsa gerek, çözümüne dair bir keşfi olan vardır belki diye sormak istedim. Bunu aşmamızın bir yolu var mı acaba?