Umayaybars bizde ankaradayız ama ev güzel güneş alıyor. Kızım zıbın üzerine tayt, t-shirt, patik çorap giyiyor. Öğleden sonra şort atletle durduğu oluyor. Sizin bebekleriniz daha küçükmüş daha dikkatli olursunuz ama yelek mevsimi geçti sanki. Az önce pazara indik mesela altında penye şort üzerinde kısa kollu elbise vardı