Dygmat Merhaba anneler benim oğlum 14 aylik ama saçları hem az hem de ince telli. Acaba saç bakim yağı ya da sprey gibi urunlerden onerdiginiz var mı? Bu konuda bir şey yapmalı mıyım?
S_x_w Dygmat bebeklerde çok kullanıcak ürün yok ama ben banyo sonrası (kızımın saçları kıvırcık ve ince telli) Hindistan cevizi yağı sürüyorum..yumuşak parlak duruyor.
Dygmat S_x_w evet bende hindistan cevizi yağı az sürüyorum ama banyo oncesinde sürüp bakım gibi yıkıyorum. Sonrasında sürünce yağlı olur mu saçları diye korktum ama siz kullanıyormussunuz biraz denerim 😊