Tontis_annesii Kızlar oğlum 9 ay 24 günlük 2 gündür geceleri hiç uyanmıyor beslenmek için kalkmıyor diyorum acaba aç mı ama aç olsa uyanır diye düşünüyorum yoksa kendi kendine gece beslenmesini kesti mi erken değil mi daha ? Gece acıkmaz mı ?
Ballinin_annesi Tontis_annesii gündüz iyi besleniyor doyuyorsa kilo alımı yeterliyse ondan uyanmıyordur benimki de kendi kendine kesti memnun bile oldum😂
S_x_w Tontis_annesii hiç endişe etmeyin..kilo alımı iyiyse bırakın uyanmasın ilerisi için de çok iyi bie şey bu..benim ilk 2 çocuğum uyanmazdı geceleri..hem ben dinlenirdim hem de bez bıraktırırken gece ne yapacağım düşüncesi olmamıştı.. hiç gece kazası yaşamadılar ve gece wc ye kalkmadılar ☺️
Tontis_annesii Ballinin_annesi evet gündüz güzel yiyor kilo alımı da iyi ama bir anda böyle uyanmayınca tereddüt ettim aç aç mı uyuyor diye 🙂