Kızlar merhaba 4 ay 6 günlük bebeğim var meme+mama devam ediyoruz. Dişim çok sancı yaptığı için tedavi olmam gerekiyor. Sütümü belirli bir süre sağıp atmam gerekiyor galiba. Aynı durumu yaşayanlar siz nasıl yaptınız? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.