Merhaba hanımlar sütünüzü sağmak için hangi markayı kullanıyorsunuz ne önerirsiniz?
yigitinnnannesii avent elektrikli, kesinlikle tavsiye ederim..
yigitinnnannesii lansinoh tekli kullanıyorum çok memnunum
Lonsinoh tek baslikli olanini kullandim diger tarafada mochi takiyodum
Mevooss memnun kaldınız mı