Kızım 8 aylık oldu arada bir koydugumuz yürüteçte inmiyor resmen oyun oynatmak istiyorum alıyorum aglıyor onunla her odaya giriyor resmen evin içinde antrenman yapıyorum bişey canını acıtacak diye resmen kendini parçalıyorum ama çok aktif bi anda herşey olabiliyor hatta dün kuşun kafesini çekmeye calıstı bende hamur kızartiyordum kafasına düşer dye korkup kaçarken elim kızgınbyaga girdi. Neler yapabilirim enerjisi için biliyorum herşeyi merak ediyor ama yoruldum gerçekten çok çok aktif..