DiDoCe İyi misiniz? Lütfen bunu kendinize de çocuğunuza da yapmayın. Evet temkinli davranıp eğer varsa da erken farkedelim ona göre yol izleriz düşüncesiyle her şeye şüpheyle acabalarla yaklaşıyor olabilirsiniz ama internette her yazılmış olam makaleye yazılara bu kadar da inanıp paranoyak olmayın. Bizim çocuk doktorumuz bir keresinde bana şey demişti ben de biraz telaşlı bir anneyimdir daha doğrusu bebeğim yeni doğduğu zaman öyleydim doktorum bu durumu farketti ve bana ‘Sakın internette araştırma bebeğinle ilgili şeyleri internette her yazana inanma oradan okuduklarınla yol izleme gel buraya ben bakayım birlikte gözlemleyelim doğrusunu yanlışını ben sana anlatırım gösteririm’ demişti, o günden beri internette bir şey araştırmam da araştırsam bile hemen evham yapmam. Lütfen siz de yapmayın, çocuğunuzun sağlığı elbetteki önemli bunu önemsiyorsunuz da ama internet annesi olmayın ve evham yapmayın🙏🏻