Günaydın kızlar bebeğim iki yaşında memeden keseli iki hafta oluyor.Üstüne iki yaş sendromu geldi inanılmaz zorlanıyorum Rabbim sağlık versin ama gündüz asla uyumuyor,sürekli huysuz,öfke nöbetleri geçiriyor .Mesela sabah börek istedi hava soğuk ve üşütmüş yine de çıkmak istedi onu kırmadım çıkardım ama asla yemedi her şey üst üste geliyor bilseydim memeden kesmek için biraz daha beklerdim 😢