Kızlar bugün kızımla sağlık ocağına gittik 4.ay aşıları için hemsiremiz artık demir damlasına başlayacağız dedi ve vegaferon diye bir damla verdi. Kabızlık yapabilir falan dedi. Sizler hangi damlayı kullanıyorsunuz? Daha temiz içerikli daha iyi Bir damla önerisi olan var mı