3 buçuk yaşında bir kızım var. Birde ikinciye hamileyim oda erkek olacak. İlk defa kızıma çocuk odası alalım diyoruz ama yeni doğan bebek içinde yatak alsak mı diye düşünüyorum. Anne yanı küçük bir beşik var sadece yeni doğacak için Almışken iki yataklı almak mı mantıklı olan sizce. Birde kiracıyız bu zamana kadar o yüzden bekledik ama artık iki çocukla zor olacak diye oda yapalım dedik. Düşündüğümüz oda çok büyük değil küçükte değil ama iki yatakla adım atacak yer kalmayabilir ne yapalım bilemedim fikirlerinize açığım🙏