Günaydın sevgili anneler🌸perşembe günü oğlumun ilk doğum günü 🥰 eşimin iş durumundan dolayı cumartesi akşam kutlayacağız. Neler hazırlamalıyım pasta yanına kendimce liste yapıp yapıp siliyorum karar veremedim. 25-30 kişi olacak bebeğimden dolayı hazırlamak da zor olacak o yüzden çok aşırı zahmetli olmayacak şekilde neler yapabilirim önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum 🤗