EbruKa Bebeğim 15 günlük. İki, iki buçuk saat aralıkla günde 6 kez her iki memeyi de yarımşar saat emziriyorum. İnternette 12den fazla kez emerler diyor. Siz nasıl yapıyorsunuz?
zynp-1994 EbruKa daha çok küçükmüş maalesef biz birinci haftada sarılık olduk memeye birde mama eklendi şükürler olsun red yaşamadım o zaman günde iki üç kez mama geri kalan emzirme yapıyordum uyandırıp her seferinde şimdi 45 günlüğüz artık kendi saatini biliyor kalkıyor o zaman emziriyorum ne kadar isterse bazen beş dakika da doyuyor bazen memede ev içinde dolaşıyoruz
edafmo EbruKa internette yazılana bakmayın. Zaten doyup doymadığını anlarsınız hem kilosundan hem bez sayısından her bebeğin farklı olur. Kimi kısa emer sık sık emer, kimi uzun emer az aralıklı emet
Yagmurss Benim de bebeğim 36 günlük. İlk haftalar geceleri 2 3 kez uyanıyordu. Şimdi gece 12de yatsak sabah 5 buçuk 6 gibi uyanıyor. Başlarda 3 gibi uyandırıp emziriyordum artık yapmıyorum. Gündüz uykuları da azaldı. Sabah emdikten sonra tekrar uyuyor 10 gibi tekrar kalkıyor bi daha emiyor. Öğleden sonra da bazen 1 uyku yapıyor bazen 2 . Kime sorsam gece uyandır daha küçük diyor. Ama kilosu normal gidiyor ve aç olsa uyanır diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım
zynp-1994 Yagmurss ben ne zaman uyanırsa ama dediğim gibi benim bebeğim alıştı en fazla iki saate uyanıyoruz daha fazlası uyumuyor zaten
safaozbn Yagmurss benim bebeğimde 29 günlük geceleri 4-5 saatte uyanıyor doktorumuz sorun olmadığını uyandırmamamı söyledi gündüzde kendi 2,5 3 saatte bir kalkıyor emiyor
EbruKa Yagmurss doktorlar max 3 saat diyorlar. Şekeri düşer sarılık olur anlayamazsınız diye. O yüzden uyandırıyorum ben. Ama şimdi uyandırmayan da çok gördüm. İki yöntem de bir şekilde işliyor demek ki.
EbruKa Ben kendim uyandırıyorum 2,5 saate falan. Memeyi de yarım saat dolunca kendim bıraktırıyorum. Onun bırakmasını beklemek gözümde büyüyor açıkçası. Çişli bez de günlük 5 tane falan. Ama içim de rahat etmiyor yine.