Oğlum 13 aylık ek gıda yemiyor sadece anne sütü alıyor. Ama sürekli meme ağzında olsun istiyor sürekli tişörtümü indiriyor yapışıyor ağlıyor vermeyince ama sürekli yani otururken tv izlerken bisey yerken yakamda sürekli ben gündüz emmelerini kesmek istiyorum ama bu mümkün değil çok yoruldum bu süreçte. Oğlumun sanmıyorum memeden kesileceğini sanıyorum ki askere gidene kadar yapışacak diye hissediyorum yoruldum bunaldım ya . Bir çözüm ben nasıl sütten kesebilirim yani düşünün bunu yazarken bile ağlıyor tepemde 😒 bana yardımcı olabilecek var mı