Pinarasmom uyku pencerelerine son uykusuna ilk uykusuna herşeyi dikkat ediyorum 8 de uyudu diyelim 2 ye kadar herşey normal 2 den sonra napıyoruz hatırlamıyorum 😂 uyu uyan mız mız kucakta sakinleştirme sallama. Yani bi gözüm açık bi gözüm kapalı sabahı ediyorum. Uyku gerilemesi mi ne varmış o desem uykumuz hiç ileri olmadı ki 😂 gerçi bu kadar da kötü değildi. Gece ses yapmıyorum odadan çıkarmıyorum ki uyumaya devam edeceğini anlasın 1,5 saat sürüyo tekrar uyuması onda da yarım saat 40 dk sonra tekrar uyanıyor