Oğlum 32 aylık,üç yaşına gircek temmuzda.Tam manasıyla konuşamıyor,anne gel baba gel,bu kelimeleri söylüyor,gayret ediyor ama çok konuşmuyor.Bazı çocuklar şakır şakır konuşuyor kıyaslamak anlamında demıyorum fakat ne yapmam gerekıyor?Televizyon da izliyor artık,etkinlik yapmak istemiyor.Hep arabalarıyla oynamak istiyor.Üzülüyorum artık.