oozgezcn benim oğlumun 3 ayinda bez sayısı çok az düştü iştahı hiç yoktu 2.5 ay emzirebildim 1 hafta mama yedi 20 gün resmen hiç bir şey yemedi hatta çişini rengi turuncumsuydu doktora götürdüm dişten dolayı iştahsız 10 güne patlatır dedi tövbe 10 gün geçti dişinin çikmasini geçtim iştahı hiç yoktu başka bir doktora götürdüm tahlilleri normal çıktı düzelir dedi ama 1 haftada 150 grm almasi şart dedi ama 3.20 günlükken tartildi 20 günde sadece 150 grm almıştı çok alt sınırdaydi .biberon değiştirdim ilaç aldım baktım yemeye başladı mamayı oğlum şuan 4 ay 4 günlük yediği günden beri bezi çiş doldu hatta dışına çıkıyordu .14 günde 600 grm aldı yediğinden beri .bugün asi olduk ve gene iştahsız insallah düzelir biran önce .yani sizde beslenmesine bakın eskisine nazaran daha çok yemeli o yüzden cisi az olabilir .