Ftmmm111 valla hepsini yukarı yerlere kaldırman gerekiyor ewt yürüteç kullandım kullanmayanlar da var o lar ikiz büyütsünler de goreyim hiçte birsy olmadı baya kac ay kullandık onlarda başta cok sewdi snra kendileri sıkıldı girmek istemediler kaldırıp aldım şimdi ilk arabam var onunla oynuyorlar yürümeleri çok güzel ya en azından biraz oyuna falan dalıyorlar yeme konusunda sıkıntulıyız biri hiç birsy yemez ne gorse agzını kapatır helle 1 yas aşısından snra aylar oldu iştahsızlık devam ediyor 🤦