Mustafayigitvebeytugannesi Selam anneler 25 gün önce üçüncüyu normal doğum yaptım ama kanamam hala bitmedi yoğun bir şekilde değil de yine de ped kullanacak kadar var. Bazen de adet oluyomuşum gibi akıyor. Normal mi.
biranne11 Mustafayigitvebeytugannesi Normal canım 39 günlüğüm Şuan 35 gün kanamam oldu. Diğer kızımda da 39 gün sürmüştü. Kişiden kişiye değişir
[silindi] Mustafayigitvebeytugannesi Benim 50 güne yakın sürdü kanamam, gerçi kanama alanı kalmış o bitti 1 hafta sonra adet oldum
S_x_w Mustafayigitvebeytugannesi bence dr unuza bir danışın.. ben doğum yaptığımda max. 1 hafta sürdü kanamam dr uma normal mi dediğimde “evet..normal doğumda kanamanın çok uzun sürmesini istemeyiz” demişti..tlfla ulaşabiliyorsanız bir danışın duruma göre kontrole gidersiniz
Mustafayigitvebeytugannesi biranne11 ilk iki bebeğimde böyle olmamıştı ondan bir sorun mu var acaba diye düşündüm.
Mustafayigitvebeytugannesi S_x_w ilk iki bebeğimde öyle sürmüştü benimde ama bunda 25 gün oldu bugün. Doktorumun numrasi yok bunu devlette doğum yapmak zorunda kaldım canım devlette doktor numara vermiyor 🤦