Ay arkadaşlar selam herkese 😂 Benim 2. Evladım 39 günlüğüz bugün. Çok şükür çoğu konuda 1. Ye göre daha deneyimliyim ama her çocuk kendine özeldir kelimesi sonsuz doğru 😕 ilk kızım meme de uyumaya bayılırdı ekstra bir hizmet istemezdi sallanmak felan. Ama oğlum da çözemediğim bir şey var uyutuyorum yatırıyorum uyanıyor. Meme uyumuyor pek keyifçi değil karnı doyunca memeyle işi bitiyor. Kucağımda sallıyorum ya da ayağımda ama onu fa her zaman istemiyor. Düz zemine yatma taraftarıyım ama acaba düz zemin mi istemiyor diye yastık bile kullandım ama yok 💆🏼♀️ onda da 5 dk sonra uyanıyor,ne olacak acaba ne istiyor 🫣 İnanın anlayamıyorum. 7 buçukta kalktı ( tabi gece saaatlerde ayaktaydık) ama şu saat olmuş hala uyumadı. Az önce uyuttum yine yatırır yatırmaz kalktı 😫